HTML

Egy év a cégközpontban 2007/2008

Egy év Planoban

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.07.15. 21:58 Agent--

Piacelemzők és a versenytársak

Egy projekt miatt versenytárselemzésbe kezdtem.

Gyorsan összegyűjtöttem ma mindent, amit a CSCről tudni lehet. (Computer Sciences Corporation, 15 millárd dolláros forgalmú cég, egyik legnagyobb versenytársunk)

Számba vettem néhány tanácsadó és piackutató céget, amelynek a kutatásait felhasználhatom. A Capital IQ-val kezdtem. Ők csak pénzügyekkel foglalkoznak. Megkaptam tőlük az anyagot... 642 oldal... ... 642 oldal pénzügyi adat. Sajnos mind releváns...

Ezzel kezdődött mostanra végigmentem olyanokon, mint pl. a NelsonHall vagy az IDC vagy Onesource.

Néhány dolog amit lehet, hogy nem gondolna az ember, hogy megtalál, ha keres:

  • a cég vezetőinek pontos fizetése, részvényeik száma, részvényopcióik száma, mikor adtak el utoljára részvényt, hányszor, kinek, miért
  • a cég részletes pénzügyei, összes akvizíciója, amióta létezik és azoknak a részletei
  • elemzőkkel lefolytatott negyedéves értekezleteknek az átirata
  • szervezeti ábrák
  • legnagyobb ügyfeleik, globális stratégiák, legfontosabb értékesítési munkatársaik
  • HR szokásaik, kérdőívek, amiket kitöltetnek a jelentkezőkkel
  • Partnereik és beszállítóik
  • Laptopok típusa amiket használnak és a szoftverek verziója amiket futtatnak
  • Alkalmazottak száma és telephelyeik
  • Stratégiai célok, vezetői fókusz jelenlegi szolgáltatási képességeik és lebontva a tervek az egyes részlegekkel a jövőre nézve
  • És persze ha valaki ír valamit a cégről, akkor arról azonnal értesítést kapok levélben

Mindez nyilvánosan elérhető információ, ami az internet segítségével elérhető ma számomra. (Persze tanácsadó és elemző cégek nélkül sokkal tovább tartana összegyűjteni)

Ijesztő? Annyira nem :)

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ambassador.blog.hu/api/trackback/id/tr31570067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"anyád" 2008.07.16. 16:37:14

Fú, én meg már azt hittem, hogy elfelejtetted a blogot, erre tessék!
Ez egyébként nagyon durva, hogy minden fenn van a neten... ijesztő.
süti beállítások módosítása