HTML

27 28 29 30 31

2008.08.25. 22:20 Agent--

Nagykövet Cool-túra

Turazni voltunk a nagykövetekkel a hétvégén.

3 különböző államban voltunk: Louisiana, Arkansas és Texas

Béreltünk egy 12 fős mini-buszt és mindenki velünk tartott, kivéve Erikéket, akiknek most született gyerekük és akit jött a nagymama Mexikóból meglátogatni.

Szombaton reggel indultunk és kicsit fáradt voltam, mert csak 11 órakkor értem haza és kezdtem el pakolni, mert találkoztam egy dél-afrikai barátommal és Zimbabwe-i feleségével, akik Angliából átköltöztek Texasba egy 9 hónapra. Fél 9-kor már úton voltunk és nem tartott sokáig, míg el nem érkeztünk első állomásunkhoz, ami gyakorlatilag egy állatkert volt, ahol az attrakció a sok korokodil. Van kép rólám egy bébi aligátorral, akit ha a nyakánál fogsz akkor nem akar megölni. Nézzétek meg a képeket itt.

Innen egyenesen Bossier Citybe mentünk. Bossier City Louisianaban van, ahol legális a szerencsjáték és nem zárnak be a vendéglátóegységek hajnali kettőkor. Egyik ilyen szolgáltatással sem éltünk, mert másnap reggel korán indultunk tovább.

Elmentünk Texarkanaba, ami Texas és Arkansas határán van és ahol dédapánk Ross Perot született, hogy megnézzük a helyi látnivalókat, ami kb. semmi. Ez az egész túrára igaz, mert útközben látnivaló gyakorlatilag nem volt a klasszikus értelemben. A vidéken elő texasiak azonban önmagukban is elég látnivalót jelentettek.

Volt official pólónk, amivel Michelle és Rick leptek meg minket és egy Texasi kisfaluban 5 ausztrál, 1 brit, 2 amerikai, 2 brazil és 1 magyar elég nagy feltűnést tud keltem, főleg egyenpólóban.

Még ellátogattunk Párizsba is (Párizs, Texas), ahol megnéztük az Eiffel tornyot cowboykalappal a tetején és látható az a híres bibliai jelenet, amikor Jézus cowboycsizmában cipeli a keresztet a vállán. Itt szobor formában lett megörökítve.

Szólj hozzá!

Címkék: jézus túra texas nagykövet cowboy

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.