HTML

Egy év a cégközpontban 2007/2008

Egy év Planoban

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.07.17. 19:43 Agent--

hülye bkv

Kaptam egy fizetési felszólítást a bkv-tól.

Már önmagában groteszk, mert már 3 éve nem nagyon használom szíves szolgáltatásaikat, és főleg groteszk, vagy már-már tragikus, hogy mielőtt kijöttem Planoba még befizettem 2 büntetést 2005ből, ami aztán vagy volt vagy nem volt, de nem érdekelt, gondoltam, hogy befizetem és akkor békén hagynak.

Erre most kapok még egyet. Állítólag 2004 őszén! blicceltem az egyes villamoson. Lásd mellékelt képek... (Egyébként drága nagymamám általános iskola óta minden hónapban vett bérletet, így legfeljebb nem volt nálam az a papírfecni (persze az már túlmutat budapesti mammutvállalatunk képességein, hogy névhez köthető legyen egy bérlet és online kereshető  (isten bocsá, mondjuk mobillal fizethessek érte...)))

Most ezzel kapcsolatban a következő kérdések merülnek fel bennem:

  • Elöször is: Menjenek a francba! (Ez nem kérdés, de ettől még felmerül)
  • Másodszor: Hogyan tudom kideríteni, hogy valóban aláírtam-e egy ilyen büntetést?
  • Harmadszor: Nem évül el egy ilyen büntetés?
  • Negyedszer: Menjenek a francba!
  • Ötödször: Miért nem tudták legutóbb kiküldeni, amikor kiküldték a másikat? Nem volt elég idő 2004 és 2008 között, hogy feldolgozza a tuti rendszerük?
  • Hatodszor: Mint adófizető állampolgár elvárom, hogy azok az utasok, akik megkárosítanak engem (az államot), azok 4 évnél lehetőleg gyorsabban térítsék meg a kárt. Erre miért nem képes az én megbízott képviselőm??? (BKV Zrt.)
  • Hetedszer: Milyen lehet a BKV cashflowja?
  • Nyolcadszor: Menjenek a francba!
  • Kilencedszer: El tudom még azt is képzelni, hogy valami adathiba miatt eddig nem találtak meg. De ekkor legalább magyarázzák meg, de méginkább lehetőleg írják le veszteségként, ha 4 év alatt voltak csak képesek megoldani ezt a rejtélyt. ? (hogy kérdés legyen -> ? a végén)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ambassador.blog.hu/api/trackback/id/tr1573172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása