HTML

Egy év a cégközpontban 2007/2008

Egy év Planoban

Utolsó kommentek

Naptár

január 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2007.12.01. 23:15 Agent--

Kik vagyunk? Mit akarunk?

Szervezetünknek a town hallján megbeszéltük, hogy mit is csináltunk eddig és mit teszünk majd a jövőben. Mindez egy nagy teremben zajlott és mivel a szervezetünk globális és minden régióban jelen van, ezért azt a termet választottuk, ami egyben stúdió is. Aki Planoban dolgozik és ráért személyesen eljönni az ott volt, a többiek meg a GBN-en követhették, illetve az összes alkalmazott becsatlakozhatott a műsorba.

Rendes show volt. Műsorvezetővel meg mindennel. Reklám nem volt, vagyis volt, a saját reklámkampányunk videóját megnéztük. Kijött ez új kampány. Még nem hivatalos, de aki teheti nézze meg mindenképpen.

Utána 2 órás meetingen voltam a csapattal akik a cégünket érintő alapvető kérdésekre keresnek megfelelő választ. Magyarul a Brand & Advertising Team, ami ugye nem is magyarul van, talán a márka és reklám menedzsment a megfelelő ungarische verzió.
Kérdések mint pl.: Kik vagyunk? Mit csinálunk? Miért vagyunk mi más, mint a többiek akik ezt csinálják?

Már korábban írtam arról mennyire nehéz ebben az iparágban elmondani könnyen és érhetően és röviden, hogy mit csinálunk. Nekünk különösen nehéz, mert szolgáltatásaink mellett nincsen kézzeé fogható termékünk, amire asszociálni lehet.

A 2 órás meetingen azt próbáltuk meg megbeszélni, hogyan válaszoljuk meg ezeket az allapvető kérdéseket, hogy konzisztensek legyünk, a lehető legjobb üzenetet továbbítsuk az ügyfélnek és a cégünk márkájával is összhangban legyünk.

Ez nem azt jelenti, hogy mondatokat memorizáltunk és szavakat, szlogeneket. Nem az a fontos, hogy milyen szóval mondjuk el, hanem hogy mit mondunk.

Nem látni reklámunkat általában a TVben vagy újságban. Nagyon célzott marketingünk van. A világon kevesebb mint 3000 ember van akit meg kell szólítanunk. A világ 1000 legnagyobb cégének 2-3 legfontosabb embere, nekik tudunk igazán segíteni a megoldásainkkal.

Mi a munkánk során közvetlenül az úgynevezett C szintű vezetőkkel kerülünk kapcsolatba. (C szintnek nevezik a legfelsőbb vezetést a nagy cégeknél C mint Chief, mert a legjelentősebb pozíciókat valahogy így rövidítik: CEO CFO CTO CIO CAO stb) Közvetlenül a célközönséggel beszélünk. Ezért nagyon fontos, konzisztensen képviseljük cégünket.

A cég arca és hangja vagyok.... tetszik ez a megfogalmazás... kicsit arrogáns, de lényegét tekintve így van. Ez egyben felelősséget jelent és bár nagyon szeretem és élvezem ezt a felelősséget mindig tudnom kell, hogy mit mondok és amit mondok a másik fél hogyan dolgozza fel, mit jelent neki, hogyan percepálja.

És akkor végül, hogy kik vagyunk és mit akarunk:
Technológiai szolgáltató vállalat vagyunk; üzleti megoldásokat kínálunk, amik végeredményben növelik a termelékenységet és csökkentik a költségeket.

Ezt sokféleképpen meg lehet fogalmazni, de nem lehet elferdíteni, mert azok nem mi vagyunk... ez egy kis része a munkának amit csinálunk, de ilyen kis részekből épül fel az egész. És minden a részleteken múlik!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ambassador.blog.hu/api/trackback/id/tr86249292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása