Múlt héten kiderült, hogy megkapom első ügyfelem. Hamarabb, mint gondoltam.
Kedden 11-kor érkezett meg az ügyfél az egyik alelnökünk kíséretében.
40 perces előadást tartottam, de az utolsó 10-15 perc átment brainstormingba, mert teljesen belelkesedett az ügyfél.
Annyira tetszett neki, hogy miután átmentek tárgyalni 2 legfelsőbb vezetőnkkel visszajöttek délután 5:45-kor és hoztak magukkal még néhány embert. Kibővítettem az előadásom 2 újabb iparági megoldással délutánra és a végére megint sikerült átmenni egy olyan beszélgetésbe, amiből nagyon könnyen nagy üzlet lehet hamarosan.
Őszintén szólva óriási élmény volt, amikor beszéltem nekik egy digitális mérőórarendszerről, amit az energiaiparban vezettünk be és ott kötöttünk ki, hogy ezt náluk is meg kell csinálni, pedig ők más iparágban vannak. (Nyilván módosításokkal)
Órákat töltöttem azzal, hogy kitaláljam, hogy miről beszéljek, hogy az a lehető legközelebb álljon ahhoz, ami számukra hasznos. Mindegyik talált és süllyedt.
20 millárd dollár a forgalma ennek az ügyfélnek (3 és fél trilliárd forint) és saját iparágában piacvezető.
Tegnapelőtt bejelentettek egy új szerződéskötést 800 millió dollár értékben. Kollégám dolgozott azon az ügyfélen és azt vettem észre, hogy boldogan jön felém és újságolva, hogy "Megvették!!!!!"
Ezek a sikerelmények mindennél többet érnek.
Tegnap még egy ügyfél érkezett és azt is én kaptam meg szerencsére. A világ egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalatának CTO-ja és csapata volt itt. Önmagában megismerni ezeket az embereket is hasznos tapasztalat. Nekik csak infrastruktúráról beszéltem, kicsit a folyamatainkról és sokat a szövetségeinkről.
Az előadás után lementünk az SMC (Service Management Center) géptermeibe, ahol többek között megnéztük az ő servereiket is.
Utolsó kommentek