HTML

Egy év a cégközpontban 2007/2008

Egy év Planoban

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.01.30. 23:28 Agent--

A miniszter és a mai nap

Ismét visszatér a rend a blogba.
De behozom a lemaradásom és ott kezdem ahol abbahagytam a nyaralás előtt.

A távközlési miniszter érkezéséről még nem számoltam be. Délelőtt 11-kor mentem át a központi épületbe, ahol a Marco Polo teremben ebédeltünk. A miniszter, két államtitkára 3 alelnök még 2 előadó és én.
A marco polo terem a 6. emeleten van a cégközpont középső részén. Gyönyörű a kilátás és még jobb az étel amit felszolgálnak a juan-ok. Vicces asztaltársalgást hallgathattam végig… nyafogást arról milyen rosszcsontok a gyerekek, mert 2000 dolláros telefonszámlát csinálnak, meg ilyesmik.
Ehhez nagyon nem tudtam hozzászólni, de szerencsére beszéltünk üzletről is :). Ezek után alig vártam, hogy átvehessem szót, mert kezdtem elaludni az ebéd után.

A hazautazásom előtti hét arról szólt, hogy rekordsebességgel tanultam meg az új esettanulmányokat, mert ígéretet tettem arra, hogy január 30-ig mindegyiket tudni fogom. Ma 30-a van és sikerült teljesíteni a tervet, így most két különböző önmagában lényegtelen eredményt is elértem mióta utoljára írtam.
Elsőként engedtek ügyfél elé egyedül, valamint az esettanulmányokkal is leghamarabb végeztem. Hogy ne tűnjek nagyon eminensnek elmondom, hogy múlt héten hazamentem és ittam sört ;)

Emellett a mai napon a főoldalra kerültünk a céges portálon. Nagyon jópofa cikket írtak rólunk. Megtudtam belőle például, hogy egy „applications and desktop support expert” vagyok. Az idézetek is mérsékelten származnak tőlünk, de összességében örülök, hogy felkerültünk és remélem sokáig mi leszünk a fő hír.

Miközben írok rájöttem, hogy a kronológiai sorrend nem lesz megfelelő, így inkább majd mesélek amikor épp eszembe jut az elmúlt hetek történéseiből.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ambassador.blog.hu/api/trackback/id/tr63318925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása