HTML

Egy év a cégközpontban 2007/2008

Egy év Planoban

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.02.28. 20:44 Agent--

Viszlát!

Szerdán elbúcsúztattuk a mentorainkat. Egyikük már Pénteken elhagyja az országot, a másik két mentorunk meg jövő héten.

Délután négykor kezdődött. Egy tárgyalót átalakítottunk, rendeltünk tortát. Elég sok embert meghívtak, köztük az SMC (Service Management Center) vezetőségét is, akik sokat segítenek nekünk a mindennapokban.

Mindenki tartott beszédet (mindannyian "public speaker-ek" vagyunk ugye), majd könnyek közepette (sírás azért nem volt) átadtuk az ajándékokat.

Mentoromnak közösen egy nyakkendőt adtunk, de adtam neki egy személyes ajándékot is, mert nem csak mentorra, hanem igazi jó barátra leltem benne.

Korábban beszámoltam a photo sessionről. A képeket megrendeltem 8x10-es méretben és készítettem egy scrapbookot belőlük. (Plusz az egyik képet keretben is átadtam)

A scrapbook az olyan, mint egy fotóalbum, azzal a különbséggel, hogy célja sokkal inkább emlékek, mintsem képek raktározása. Így mindegyik oldal különleges díszítéssel rendelkezik és általában írást is tartalmaz.

40 különböző fajta papírből raktam össze és gyakorlatilag Kedd este 6-tól hajnali 3-ig folyamatosan ezt csináltam. Eredetileg csak egy sima fotóalbumot akartam adni Arthurnak, de láttam Rick feleségének a scrapbookjait és annyira megtetszett, hogy tudtam ilyet kell adnom.

Ő neki ez a hobbija és hihetetlen milyen összeállításokat készít. Persze én egy szerencsétlen amatőr vagyok hozzá képest, de azért meg voltam elégedve az eredménnyel. Este felrakok róla képeket is.

Emellett kaptak egy szobrot, valamilyen tech kütyüt, ami elég értékes volt és egy prezentációt is.

 

A Powerpoint slide show Rick ötlete volt. Lefényképezte a munkahelyünket és összevágta mentoraink képeivel (mintha az róluk készült képek lennének a falon és hasonlók). Ezeken a képeken mentünk végig, ami alatt Rick 11 éves fiának Joe-nak a hangja volt hallható, aki kiparodizálva a munkánkat, hogy ügyfélnek mutatja be a cégünket és referenciáinkat, mint például a nikhil.com-ot és a az Arthur corp.-ot.

Nagyon nagy sikere volt. Ezek után még voltak videoüzenet a tengerentúlról, majd pakoltunk és mentünk bowlingozni.

Este 11-ig ott voltunk, nagyon jól éreztük magunkat. Megdöntöttem életem legjobbját és 128 pontig menteltem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ambassador.blog.hu/api/trackback/id/tr44358603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása