HTML

Egy év a cégközpontban 2007/2008

Egy év Planoban

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2007.11.20. 04:08 Agent--

Tatárbeefsteak

Csináltam tatárbeefsteak-et.
Egyik kedvencem, de nem édes kenyérrel. És itt minden kenyér édes.... íííí (igaz van nem édes, de az meg más okból ehetetlen)

Felraktam néhány képet Dallasról: http://picasaweb.google.com/Agent.Andras/

Más téma:

Írok majd egy bejegyzést az amerikai egészségügyi rendszerről. Majd ha megértettem. Irtózatosan bonyolult. Amit eddig láttam az minden szuper jól nézett ki és jól felszerelt volt, de nagyon drága... Mondjuk lehet, hogy itt kevesebbet fizetnék, mint otthon TB-re, de itt mindig van önrész is. Egy jobbfajta biztosítás mondjuk fizeti a 90%-ot, a maradékot nekem kell. 70%-80%-ot mindegyik biztosítás szokott fizetni.

Elég sok egészségügyi ügyfelünk van. Ma egy párat tanulmányoztam közelebbről... nagyon izgalmas, hogy hogyan dolgoznak. Rendszereik sokszor olyan elavultak, hogy én eredetileg ezt el sem akartam hinni. Működnek ugyan, de hihetetlen mik léteznek még ma is. Nagyon érdekes az is, hogy milyen üzleti modellel működnek. Egyelőre nem értem teljesen de majd beszámolok nagyvonalakban, ha jobban belelátok.

 

Feladtuk FedEx-el a nyomtatványainkat Washingtonba, hogy holnapra visszajöjjenek, hogy mehessünk mehikóba pénteken. Ez is kicsit régimódi (és drága; 80$ odavissza), de ez érthető, mégiscsak homeland security. Azonban ami említésreméltó, hogy megláttam az első helyes lányt itt Planoban egy bevásárlóközpontban (hol máshol), ami figyelemreméltó, hiszen már lassan 2 hónapja vagyok itt.

A helyiek azt mondják, hogy Dallasban sok a széplány és messzeföldön híres errefelé. Szerintem meg nem voltak még Magyarországon.

 

 

 

 

4 komment · 2 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://ambassador.blog.hu/api/trackback/id/tr61235211

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: cyber security training qualifications uk 2018.12.27. 18:55:42

Mit tud az új cipőm? - Mizuno futócipőben az élet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rita 2007.11.20. 08:54:39

Dallas milyen kihalt...

Csilla 2007.11.21. 15:44:45

Ez a tehenes szoborcsoport nagyon jó! :)
Fú, tényleg minden amerikai ilyen kövér? :P

Kata 2007.11.22. 22:15:28

Jó kenyér, szalámi stb: Central Market a Coit és Plano pkwy közelében.

Agent-- 2007.11.23. 01:00:48

Csilla: Nem mindegyik amcsi ilyen kövér :) De sokan.

Kata: Köszi szépen, amint tudom lecsekkolom!
süti beállítások módosítása