HTML

Egy év a cégközpontban 2007/2008

Egy év Planoban

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.03.22. 18:03 Agent--

Mindennapok

A nyakamban vajon miért van izomlázam?

Tegnap sikerült eljutnom az edzőterembe meg kosarazni is. Lehet kosarazni elmegyek ma is.

Kezdem egyre jobban élvezni ismét, ahogy egyre nagyobb százelékban találok be. Lassan kezd visszajönni a mozdulat. Edzés után vásároltam a wholefoods-ban. Lehet már említettem, de kifejezetten imádom azt a boltot. Maga a kínálat esztétikai gyönyörrel tölt be. Szívem szerint mindent megvennék és a kiszolgálás is remek.

Egészen hihetetlen volt például, hogy az eladó (Naomi) megismert és emlékezett arra, hogy találkoztunk. És tényleg találkoztunk 3 héttel korábban. Még emlékezett is 1-2 termékre, amit akkor vettem. Minden kasszánál ketten vannak egy pénztáros és egy bepakoló. A bepakolók általában 16-18 éves diákok, de néha sokkal idősebbek és ha szorgalmasan dolgoznak egyszer majd akár pénztárosok is lehetnek. (Tudom ez nagyon rossz vicc volt, de nem hagyhattam ki)

Közben lelkesen használom a RosettaStone-t, naponta egy órát szoktam vele foglalkozni és egyelőre úgy érzem, hogy sokat fejlődtem, ahhoz képest, hogy mennyi ideje foglalkozom vele. (Ugyanakkor ez lehet csak kezdeti dolog, amikor visszajön a korábbi tudás)

Mai terv a fodrász és egy thai étterem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ambassador.blog.hu/api/trackback/id/tr86392585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása