HTML

Egy év a cégközpontban 2007/2008

Egy év Planoban

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.06.06. 02:46 Agent--

Újak prezentálnak

Most én állok a másik oldalon és mondom meg, hogyan kell előadni egy fontos ügyfélnek.

Ma ismét ún. Mock prezentáció volt (Ezeknek a célja, hogy felkészítsük a nagyköveteket a későbbi ügyféllátogatásokra). Ez a 3. ilyen esemény az új nagykövetek életében. (Összesen 6 mock van)

Rengeteget dolgozunk az újakkal, hogy sikeresek legyenek. Tegnap például hajnali fél 1-kor végeztünk, hogy Erik, a "padawan"-om felkészült legyen a reggeli előadására.

Érdekes élmény látni az újakat, ahogy ugyanazon a folyamaton esnek át, mint anno mi. Most látom csak igazán, mennyi apróság van, amin dolgozni kell, hogy bármely ügyfél esetében a legsikeresebbek legyünk és mennyire megváltoztam mióta itt vagyok.

Megtanítjuk az újakat, hogyan kell kérdésre válaszolni, hogyan kell kérdést feltenni, mikor kell levegőt venni mondat közben, hogyan rejtsük el gondolatainkat, hogyan beszéljünk folyékonyan és összefüggően akkor is amikor éppen fogalmunk sincsen még mit akarunk mondani, illetve hogyan használjuk a legapróbb mozdulatokat az előnyünkre. Mindemellett a helyes, választékos szóhasználat is kötelező elem.

Mindez rengeteg gyakorlást igényel, azonban ennyi idő után és azután, hogy legalább 30 CIO-val és még sokkal több alelnökkel találkoztam, teljesen beleépült a mindennapi kommunikációmba. Most veszem észre, hogy mennyire megváltoztam.

Nagyon jók voltak az újak ma, remek ütemben fejlődnek. Hamarosan átveszik a feladatainkat, amit jelenleg annyira nem bánok, bár szeretem csinálni. A következő kihívásomra koncentrálok, vagyis annak a meglelésére. Ma találkoztam az EMEA régiónk vezetőjével. A főépület boltíve alatt találkoztunk, átvittem kocsival az SMC-be, ahol egy órát beszélgettünk stratégiáról, meg részben személyes témákról, karrierről, élményekről. Remek embert ismertem meg ma és emellett támogatásáról is biztosított, ami mindezt tovább tetézi.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ambassador.blog.hu/api/trackback/id/tr51506148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása