HTML

Egy év a cégközpontban 2007/2008

Egy év Planoban

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.03.16. 23:39 Agent--

Rosette-i kő

Mint említettem az a hétvége több szabadidőt adott, így volt időm egy kicsit gondolkozni, azon hogy hol is vagyok, ki is vagyok és merre tartok.

Sok triviális következtetésre jutottam és egyelőre úgy gondolom, hogy a legtöbb dolog céljaim irányába halad. Azonban két korábbi célomért semmi sem sikerült tennem az elmúlt 7 hónapban.

Az egyik az a célom, hogy 5 évente elsajátítsak egy új nyelvet. (1,5 éve tűztem ki célnak és ha nem húzok bele nagyon gyorsan, később nehéz lesz behozni a lemaradást)

Franciából rendelkezem az alapokkal, így azon gondolkoztam, hogy a jelenlegi körülmények között, hogyan tudnék továbblépni. (A másik célomra nem fogok kitérni, mert irreleváns)

Nem tudok tanárhoz járni és semmilyen fix kötelezettséget nem akarok jelenleg felvállalni, így keresgéltem és pár óra alatt arra jutottam, hogy kipróbálom a www.rosettastone.com oldal szolgáltatásait.

Nem ma kezdték az oktatást és nagyon jó véleményeket olvastam a módszerükről, így gyorsan eldöntöttem, hogy belefektetek némi pénzt és energiát és kipróbálom, hogy mit tud.

Módszerük nagyon érdekes, egyelőre nem tudom, hogy jó-e avagy sem, de az biztos, hogy rugalmas és szórakoztató.

Majd fokozatosan megosztom az élményeimet.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ambassador.blog.hu/api/trackback/id/tr58383869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása